Lapkričio 1-7 dienomis, įgyvendindama programos „Erasmus+“ pirmojo pagrindinio veiksmo (KA1) – Mokyklinio ugdymo darbuotojų mobilumo projektą „Kūrybiškumo ir inovatyvumo ugdymas gimnazijos veikloje“, Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazijos pedagogų komanda: anglų kalbos mokytoja Vilma Kanclerienė, matematikos mokytoja Danutė Čiurinskienė ir informacinių technologijų mokytoja Ingrida Kupčiūnienė, vyko į Ispaniją dalyvauti kvalifikacijos tobulinimo kursuose „Bakstelk-Brauk-Sugžnypk – bendra IPad/Android“ (angl.kl. Tap-Swipe-Pinch – General iPad/Android).
Į kvalifikacijos tobulinimo kursus Barselonoje susirinko 31 pedagogas iš 7 šalių: Suomijos, Norvegijos, Rumunijos, Graikijos, Latvijos, Lenkijos ir Lietuvos.
Visa mokymų savaitė buvo ne tik intensyvi, bet turininga, naudinga. Mokymus vedė „Erasmus+“ programos kursų organizatorė ir lektorė – Viljenka Savli iš Slovėnijos. Ji turi didžiulę e-mokymosi medžiagos kūrimo, tarptautinių bendradarbiavimo projektų ir mokytojų mokymų patirtį. Kartu dirbo ir Europoje žinomas lektorius Peter Rafferty iš Liverpulio (Didžioji Britanija). Jo pradinė mokykla „Green Park“ labai svarbi, nes padarė daug darbo vietos, šalies ir tarptautiniu mastu, kad mokyklos naudotųsi dienoraščių platforma.
Mokymai vyko 5 grupėse, buvo puiki galimybė lyginti skirtinų įrenginių privalumus ir skirtumus mokymų metu. Daugiausia teko bendrauti su rumunų mokytojų grupe: susipažinome, pabendrauvome, gilinome anglų kalbos įgūdžius.
Dėstytojai mokymų dalyvius supažindino su įvairiomis programomis, skirtomis iPad ir Android įrenginiams. Tai buvo puikus pavyzdys, kaip dirbti klasėje, kai mokiniai atsinešama į pamoką skirtingas mobiliąsias įrangas. Dėstytojų pateiktos užduotys leido pažinti Katalunijos aikštę, La Ramblos gatvės vaizdus, kalbinti vietinius žmones ir sukurti vaizdo filmą pasirinkta tema. Refleksijos metu sužinojome ne tik savo, kolegų klaidas, bet praturtėjome žiniomis apie Ispaniją: architektūrą, vietinius gyventojus, jų kasdienybę.
Taip pat išsamiai susipažinome su Google Drive programa, jos ypatumais ir QR kodų sistema. Išklausę teorinę medžiagą, atlikome praktines užduotis: mokėmės kurti pamokos planą, testus, juose talpinti nurodytus objektus ir koduoti informaciją, išbandėme „apverstos klasės” kūrimo priemones.
Kursuose ne tik patobulinome informacinių technologijų naudojimo, ypač mobiliųjų įrenginių, kompetenciją, bet ir bendrąsias kompetencijas: bendravimą užsienio kalba, tarpkultūrinį bendravimą ir bendradarbiavimą, individualaus ir mokymosi grupėje organizavimą ir kt.
„Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.”
Matematikos mokytoja Danutė Čiurinskienė,
anglų kalbos mokytoja Vilma Kanclerienė,
informacinių technologijų mokytoja Ingrida Kupčiūnienė