Menu Close

ERASMUS+ projekto veikla

Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazijos komanda tęsia „Erasmus+“ programos, finansuojamos švietimo ir mokymo srities KA1 projekto „Mokausi. Mokau. Augu“ Nr.: 2019-1-LT01-KA101-060416, mobilumo veiklas. 2022 kovo mėn. 13 – 19 d. projekto komandos narės, informacinių technologijų mokytoja Ingrida Kupčiūnienė ir geografijos mokytoja Asta Tamulevičienė, dalyvavo „eAssessment: assessment of / for learning with digital tools“ mokymo kursuose Madeiroje (Portugalijoje). Šiuos kursus rinkomės kryptingai siekdami projekto tikslo – gilinti pedagoginio personalo kompetencijas mokinių vertinimui ir įsivertinimo pažangai pasiekti. Turėjome didelį norą pagilinti žinias ir atrasti naujų skaitmeninių priemonių naudojimo būdų, kuriuos galėtume taikyti mokinių vertinimui ir įsivertinimui. Šiuos kursus planavome jau 2020 metais, tačiau dėl COVID-19 karantino teko juos atidėti net dvejus metus.

Mokymo kursų „eAssessment: assessment of / for learning with digital tools“ vadovai Mart Laanpere ir Hans Põldoja iš edukacinių technologijų centro (Talino Universitetas) pristatė formuojamojo vertinimo pagrindus, e.vertinimo taikymo mokyklose galimybes, paaiškino pagrindines sąvokas, pateikė alternatyvius metodus, pasidalijo gerąja patirtimi, susijusia su e.vertinimu. Kursuose buvo išbandytos įvairios mokymosi aplinkos: Google Drive ir Classroom (dalijimuisi informacija, failais ir formalių užduočių pateikimui), Moodle (testų kūrimui ir atvirųjų ženkliukų naudojimui formuojamajam vertinimui), Facebook, WhatsApp (neformaliam bendravimui), H5P, LearningApps (savitikrai ir įsivertinimui, interaktyvių įsivertinimo užduočių kūrimui), ePortfolio su WordPress (vertinimo rubrikos kūrimui), Kahoot, Socrative, Quizziz (viktorinų kūrimui), „Open BadgesBackpack“ – pasiekimo ženklelių kūrimui.

Gerąja patirtimi pasidalijo ir gausus būrys kursų dalyvių, kurie pristatė savo mokyklose naudojamas e.vertinimo aplinkas ir programėles. Kursuose dalyvavo 10 komandų (32 dalyviai) iš įvairių Europos valstybių – Lietuvos (net 4 komandos), Vokietijos, Belgijos, Bulgarijos, Rumunijos, Islandijos, Ispanijos, Prancūzijos.

Mokymų metu mokėmės naudoti mobiliuosius įrenginius, tinklą, internetines mokymosi priemones ir aplinkas mokinių vertinimui ir įsivertinimui, kūrybiškam klasės veiklų pasiruošimui, bendradarbiavimui, savarankiškam mokymuisi. Išbandėme naujus ugdomojo vertinimo būdus vykdant praktinę veiklą lauke. Bandėme daugybę nemokamų programėlių ir internetinių įrankių, skirtų e.vertinimui, bei jas naudodami parengėme skaitmeninį turinį. Taikėme įvairius būdus ir metodus sudarydami užduotis, testus, skirtus e.vertinimui savo dalyko srityje. Kūrėme mokymosi vertinimui el. aplinką, rubriką ir mokymosi sutartis.
Šiuose kursuose patobulinome pagrindinius medijos kūrimo įgūdžius naudojant įvairias programėles (tekstas, nuotrauka, pdf, garso įrašas, ekrano perdavimas ir kt.), kad galėtumėte sukurti e.vertinimo išteklius. Išmokome pritaikyti naują pedagogiką ir tradicinio ugdymo sistemas (pvz., Bloomo taksonomiją) e.vertinimo kontekste.

Šių kursų metu susipažinome ir su Madeiros gamta, istorija ir kultūra, aplankėme žymiausias gamtines ir istorines vietas bei kultūrinius objektus. Neabejotinai patobulinome bendravimo anglų kalba įgūdžius. Parsivežėme puikių idėjų ir minčių, kaip pritaikyti naujai įgytą patirtį mokinių vertinimui ir įsivertinimui bei mokymosi pažangos stebėjimui.
2022 04 07 šio mobilumo mokymai, juose įgyta patirtis ir įspūdžiai buvo pristatyti gimnazijos pedagoginių darbuotojų bendruomenei.

Daugiau apie projekto veiklas čia

 

{becssg}cssgallery/mm4{/becssg}

 

Mokytojos Ingrida Kupčiūnienė ir Asta Tamulevičienė

Skip to content