Gimnazijoje rugsėjo 30 d. pirmokams buvo pakankamai darbinga, nes jie mokėsi krimsti ne tik „mokslo šaknį“, bet ir pažinti savąjį „AŠ“. Šią dieną vyko Kultūros paso edukacija „Kas aš esu?“ (emocinio intelekto ugdymas). Ją vedė lektorius, tarpdisciplininių menų kūrėjas Julius Žėkas.
AŠ vaizdas – tai mūsų žinių apie save bei nuostatų savo pačių atžvilgiu visuma (turinys): intelektas, fiziniai bruožai, moralinės savybės, socialinis statusas, emocinės savybės ir kiti asmenybės aspektai.
Emocinis intelektas – tai asmens emocinė branda arba, kitaip tariant, gebėjimas atpažinti ir valdyti savo emocijas, tinkamai reaguoti į aplinkinių poelgius, suvokti jų emocijas, kurti ir palaikyti ilgalaikius santykius su kitais žmonėmis.
Lektoriaus gebėjimas sudominti ir įtraukti klausytojus į diskusiją nepastebimai papildė mokinių žinių bagažą. Mokinių žingeidumas, o kai kurių ir perdėm aktyvus dalyvavimas tapo tikru emocinio intelekto brandumo išbandymu.
Mokinių atsiliepimai apie susitikimo naudą buvo vienareikšmiškai geri, nes lektoriaus bendravimas nesiekiant paklusimo ir tikėjimo tik vienpusiška tiesa leido saugiai priimti abipusius palankius sprendimus.
Tokio pobūdžio renginiai gimnazijoje yra viena iš Socialinio ir emocinio ugdymo (SEU) programos veiklų, kuri atspindi įvairiapusiško ugdymo svarbą ir naudingumą.
{becssg}cssgallery/rg{/becssg}
Kultūros paso koordinatorė Regina Demjanovienė