Knyga „Matomas mokymasis. Mokytojo vadovas“ derėtų perskaityti kiekvienam studijuojančiam būsimajam pedagogui ir mokytojui, norintiems išgirsti faktais pagrįstą atsakymą į klausimą: „Kaip galima pagerinti mūsų mokyklose besimokančių mokinių pasiekimus“.
Šioje knygoje:
- didžiausio kada nors vykdyto tiriamojo mokymo metodų projekto rezultatai susiejami su praktine veikla per pamokas;
- pateikiami kontroliniai sąrašai, užduotys, konkrečių atvejų tyrimai ir gerosios patirties scenarijai, padedantys gerinti pasiekimus;
- įtraukta ir papildoma metaanalizė, taigi naujojoje knygoje apibendrinti iš viso daugiau kaip900 tyrimų rezultatai;
- nuodugniai išnagrinėta daugelis mokymosi veiklos sričių, įskaitant mokinių skatinimą, ugdymo turinį, elgesį, mokymo būdus ir klasės valdymą.
Mokyklos kokybės vadybos stiprinimas susijęs su visais švietimo valdymo lygmenimis: nacionaliniu, savivaldybės ir mokyklos. Mokytojas yra pamokos vadybininkas, priimantis svarbius sprendimus klasės lygmeniu. Ši knyga skirta esminei mokyklos veiklai – pamokai – tobulinti.